وزیر صهیونیست: در صورت افزایش تنش تهران و آمریکا، اسرائیل هدف حمله موشکی قرار می‌گیرد

«یووال اشتاینیتز» درباره پیامد‌های افزایش تنش‌ها میان تهران و واشنگتن و توان موشکی ایران برای هدف قرار دادن فلسطین اشغالی هشدار داد.

وزیر صهیونیستی: در صورت افزایش تنش تهران و آمریکا، اسرائیل هدف حمله موشکی قرار می‌گیردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به مقامات این رژیم مدعی شد در صورت افزایش تنش‌ها در خلیج‌فارس احتمال حمله مستقیم ایران به سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه در نتیجه تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران  «همه چیز در حال جوش‌آمدن است»، هشدار داد: «اگر تنش بین ایران و آمریکا و کشور‌های دیگر منطقه افزایش یابد، من این احتمال را رد نمی‌کنم که ایران، حزب‌الله و جهاد اسلامی در نوار غزه را (علیه رژیم صهیونیستی) فعال خواهد کرد و یا حتی از خاک ایران اسرائیل را هدف حمله موشکی قرار دهند».

شایان ذکر است،  آمریکا ۱۸ اردیبهشت سال گذشته به صورت یکجانبه و بدون دلیل خاصی از برجام که مورد تأیید جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل بود خارج شد و اعلام کرد با خروج از برجام تمام تحریم‌ها علیه ایران طی ماه‌های آینده بازگردانده می‌شوند. واشنگتن همچنین تهدید کرد هر کشوری که تحریم‌ها علیه ایران را نقض کند، با پیامد‌های آن روبرو خواهد شد.

واشنگتن همچنین مدعی شد کارزار فشار حداکثری علیه ایران به راه خواهد انداخت تا صادرات نفت تهران را به صفر برساند و آن را مجبور کند بار دیگر به میز مذاکره بیاد تا «توافق بهتری» برای آمریکا رقم بخورد.

اما سرانجام آبان‌ ماه گذشته و موعد برگشت تحریم‌های اصلی علی‌رغم تبلیغات رسانه‌ای سنگین برای صفر کردن صادرات نفت ایران، واشنگتن معافیت‌هایی را به مدت شش ماه برای هشت کشور واردکننده نفت و انرژی از ایران از جمله هند، چین و کره جنوبی صادر کرد. مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا دوشنبه گذشته ۱۰ روز پیش از پایان رسمی این دوره شش ماهه تأکید کرد واشنگتن از این پس هیچ معافیت تحریمی برای خرید نفت ایران را تمدید نمی‌کند. رژیم صهیونیستی بارها آشکارا اعلام کرد در تمام این اقدامات ضدایرانی دولت آمریکایی را همراهی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amir yousefnvaz
۱۵:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اسرائیل هربلایی که به سر ش بیاید حقش خواهد بود چاه کن جایش ته چاه است آنها باید سرزمین موعود راترک کنند والا مقام معظم رهبری فرزانه انقلاب بارها اعلام کرده است که اسرائیل باید نابود شود علتش هم رفتارش با ایجاد فتنه در منطقه است
آخرین اخبار