مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت : کرمانشاه صاحب ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی جدید می‌شود.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال است، گفت : برای ۱۴ مجتمع دیگر نیز مجوز صادر شده که ساخت و ساز آن‌ها در حال انجام است.

وی گفت : ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز در مرحله اخذ مجوز هستند و پس از پایان این روند عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: عمده این مجتمع‌ها در مسیر راه‌های اصلی استان واقع شده‌اند.

به گفته کرمی، در این مجتمع‌ها خدماتی از جمله پمپ بنزین، فروشگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، برخی خدمات خودرو و ... ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث این مجتمع‌ها پوشش خوبی از نظر ارائه خدمات به مسافران در راه‌های استان ایجاد می‌شود، عنوان کرد: اگر نیاز باشد برای مجتمع‌های جدید نیز مجوز صادر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه وجود دسترسی‌های متعدد در حاشیه راه‌ها خصوصا راه‌های اصلی یکی از عوامل اصلی بروز حادثه در محور‌های اصلی استان است، گفت: بنا داریم این دسترسی‌ها را در قالب متجمع‌های خدمات رفاهی متمرکز کنیم تا مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود در راه‌ها را از یک مرکز واحد دریافت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برای ۱۴ مجتمع دیگر نیز مجوز صادر شد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.