عملیات چهار خطه کردن جاده بانه - بوئین آغازشد

سرپرست فرمانداری بانه گفت: عملیات راه‌سازی طرح چهارخطه کردن جاده بانه - سه راه بویین در ابتدای مسیر‌های بانه - مریوان و بانه - سیرانبند، آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد امین‌زاده سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: این پروژه در واقع فاز اول طرح ۴ بانده‌کردن مسیر بانه - سیرانبند و بخشی از طرح اصلی سقز - بانه - سیرانبند است که در سال‌های گذشته بخش‌هایی از آن در محور بانه - سقز انجام شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی مسیر بانه - سیرانبند هم به طول ۵ کیلومتر تا سه راه بویین  خبرداد و افزود:اعتبار این پروژه برای سال جاری  ۸۰ میلیون ریال است.

وی  گفت: در صورت رفع معارض و موانع موجود، این طرح در مدت ۱۸ ماه به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.

امین‌زاده با اشاره به ضرورت اجرای طرح چهاربانده کردن بانه- سه راه بویین، افزود: این مسیر یکی از محور‌های سانحه‌خیز شهرستان بانه است که متاسفانه سالانه شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای و تلفات جانی و مالی به شهروندان و مسافران در آن بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی در ابتدای مسیر بین شهری بانه - مریوان و مسیر اصلی بانه به طرف بازارچه سیرانبند قرار دارد؛ از این رو چهارخطه کردن آن در راستای کاهش آسیب‌ها و خطرات جاده‌ای، از ضرورت‌هایی است که موجب شده اجرای این پروژه در دستور کار جدی مسوولان اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح چهاربانده کردن بانه- سه راه بویین

 

برچسب ها: تسهیلات ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.