بسته شدن حساب گیمرهایی که در Apex Legends متعهد به بازی گروهی نیستند!

استودیو ریسپاون اعلام کرد، حساب افرادی که در عنوان Apex Legends به بازی انفرادی مشغول‌اند بسته خواهد شد.

حساب پلیرهایی که در عنوان Apex Legends بازی گروهی نمی‌کنند، بسته خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر سبک آنلاین و بتل رویال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در این عناوین گیمر با اتصال به شبکه اینترنت می‌تواند با سایر گیمرها در سراسر دنیا تیم شود و یا به مبارزه با آن‌ها بپردازد. در حال حاضر محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عنوان آنلاین ، بازی PUBG است. این عنوان بسیار پر طرفدار و قدیمی دارای نواقص زیادی است که غیر قابل چشم پوشی هستند. اما به تازگی استودیو Respawn عنوانی را منتشر کرده است که هیچ کدام از نقص‌های عناوینی مثل PUBG و Fortnite را ندارد و با گذشت چند ماه از انتشارش توانسته است طرفداران زیادی را جذب خود کند.

این عنوان که با نام Apex Legends منتشر شد، دارای نقشه کوچکی است که در هر دور از بازی تنها ۶۰ بازیکن در آن حضور دارند، اما به دلیل داشتن جزییات زیاد، گیمر احساس می‌کند در نقشه‌ای بسیار بزرگ، به گشت و گذار مشغول است. شرکت سازنده در نقشه این بازی بیابانی بی آب و علف و جنگلی پر از درخت قرار داده است که به وسیله زیپ لاین و یا بالن‌ با یکدیگر ارتباط دارند. این مناطق از بازی با دقت بسیار بالایی طراحی شده‌اند و گیمر با گذشت زمان کمی از بازی احساس می‌کند در دنیای واقعی به ماجراجویی پرداخته است.

حساب پلیرهایی که در عنوان Apex Legends بازی گروهی نمی‌کنند، بسته خواهد شد

در تمام عناوین آنلاین ، با گذشت زمان کمی از بازی ، مشاهده می‌شود فردی در تیم شما به جای انجام کار تیمی، به تنهایی بازی می‌کند و به دنبال کسب امتیاز است. استودیو ریسپاون اعلام کرد با این گونه افراد در عنوان Apex Legends مقابله و حساب کاربری این افراد را خواهد بست. این محرومیت از بازی ابتدا به صورت موقتی و سپس به صورت دائم خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نسخه جدید بازی Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شد


استودیو ریسپاون همچنین اعلام کرد ؛ این مسدود سازی به طور ناگهانی رخ نخواهد داد و ابتدا حساب و روند بازی کردن شخص خاطی، به طور کامل بررسی خواهد شد. پس از مشاهده خطا در روش بازی کردن فرد، ابتدا با ارسال هشدار و تذکر او را آگاه و سپس حساب شخص خاطی مسدود خواهد شد.

این شرکت به تازگی نیز اعلام کرده بود با افرادی که از کدهای تقلب استفاده می‌کنند نیز برخورد خواهد شد؛ به نظر می‌رسد استودیو ریسپاون قصد دارد عنوان خود را از هرگونه کار غیرقانونی و غیر تیمی حفظ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.