نسخه جدید بازی Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شد

با اعلام رسمی شرکت الکترونیک آرتز؛ در پاییز سال جاری عناوین Need for Speed و Plants Vs. Zombies به بازار عرضه خواهند شد.

نسخه جدید سری Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت EA یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای آمریکایی است که تاکنون عناوین بسیار پرطرفداری را روانه بازار کرده است. این شرکت تقریبا در تمام سبک‌های بازی‌های ویدیویی به تولید بازی پرداخته است و تقریبا در همه‌ی آن‌ها موفق بوده است. یکی از قدیمی‌ترین عناوین شرکت الکترونیک آرتز، بازی Need for Speed بوده که تاکنون نسخه‌های زیادی از آن روانه بازار شده است. اولین نسخه از این عنوان که در سبک مسابقه‌ای ساخته شده بود در سال ۱۹۹۴ روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری از گیمر‌های عصر خود را جلب کند.

شرکت EA، پس از انتشار اولین نسخه از بازی جنون سرعت ، تقریبا هر سال، نسخه‌ای جدید از این مجموعه روانه بازار کرد که هر بار با استقبال بسیار خوب گیمرها مواجه می‌شد. تاکنون ۲۵ نسخه از این مجموعه روانه بازار شده است که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این نسخه که Need for Speed Payback نام داشت بر خلاف نسخه‌های قبلی نتوانست نظر گیمرها را جلب خود کند و با انتقادات زیادی همراه شد. می‌توان گفت وجود ایرادات زیاد چه در بخش داستان و چه در بخش گرافیک، باعث این اتفاق شد.


بیشتر بخوانید: به زودی اطلاعات جدیدی از عنوان The Last of Us 2 منتشر می‌شود


نسخه جدید سری Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شد

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، نسخه جدید سری Need for Speed در سال جاری منتشر خواهد شد. به تازگی شرکت الکترونیک آرتز گزارش مالی خود را منتشر کرده است که در این گزارش ذکر شده بود، عنوان Need for Speed باید ۴ میلیون نسخه فروش کند. علاوه بر این در گزارش مذکور اعلام شده است عناوین 2019  Need for Speed و Plants Vs. Zombies در پاییز سال جاری منتشر خواهند شد. اطلاعات بیشتری از این عناوین در دسترس نیست اما طبق اعلام قبلی شرکت EA ، عنوان Plants Vs. Zombies در سبک شوتر ساخته خواهد شد. اما انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از این عناوین تا قبل از رویداد EA Play 2019 منتشر شود و شرکت الکترونیک آرتز در رویداد مذکور ، رسما از این عناوین رونمایی و تاریخ دقیق انتشار آ‌ها را نیز اعلام کند.

انتهای پیام/

انتشار نسخه جدید عنوان Need for Speed در پاییز امسال‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار