رییس هیات رزمی فارس مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون رزمی شد

در حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی محمد رضا اوجی مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون رزمی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی، محمد رضا اوجی رییس هیات رزمی فارس به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون رزمی شناخته شد.

محمد رضا اوجی رییس هیات رزمی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز اظهار کرد: شناسایی پیشکسوتان ورزش رزمی در سراسر کشور برای ساماندهی آن ها از پارسال آغاز شده که امروز نیز ادامه خواهد یافت و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کمیته پیشکسوتان ورزش‌های رزمی با هماهنگی دبیر فدراسیون اقدام به تدوین و بازبینی آیین نامه کمیته پیشکسوتان کرده و در این راستا با هیات‌های استانی هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای پیشکسوتان در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: احترام به پیشکسوتان احترام به خود است و نسل جوان باید بدانند احترام به پیشکسوت و اخلاق جوانمردی اصل اول در ورزش است و پهلوانی در کنار قهرمانی ورزشکاران را ماندگار می‌کند.

محمد رضا اوجی رییس هیات ورزش‌های استان فارس و از پیسکسوتان این رشته است.

کمیته پیشکسوتان فدراسیون رزمی از سال گذشته تشکیل شد و سالیانه مسئول کمیته آن انتخاب می‌شود که سال قبل هم اوجی مسئول این کمیته شد.

اوجی از خرداد ۱۳۹۶ سکان دار هیات ورزش‌های رزمی استان فارس شده است.

انتهای پیام/چ

انتخاب مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون رزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.