رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حباب سکه به ۴۶۰ هزار تومان رسید

محمدولی گفت: حباب سکه امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشت و به ۴۶۰ هزار تومان رسید.

روز// فوری// حباب سکه به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است/ مراقب سودجویان و دلالان باشیدعبادالله محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است  اظهار کرد: حباب سکه نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت سکه امروز روند افزایشی در بازار داشت اظهار کرد: باتوجه به اینکه امروز بورس‌های جهانی باز شده ، این امر بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشته است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در چند روز گذشته 


به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، پیش بینی می‌شود که بازار طلا و سکه تا پایان هفته افزایش کمی را در بازار تجربه کند.

وی درباره توصیه های کانال های تلگرامی به خرید و فروش طلا و سکه در برخی از روزهای خاص، افزود: مردم توصیه های کانال های تلگرامی را جدی نگیرند چراکه اینها منافع خودشان را هم در نظر می گیرند.

محمدولی با بیان اینکه روند بازار، بی ثبات است تصریح کرد: تا زمانی که بازار‌های مختلف، زمینه را برای سودجویان و دلالان فراهم کند این موضوع می‌تواند بر همه افراد، بخصوص اقشار آسیب پذیر تاثیرگذار باشد.

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰ تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۲۸۳ دلار و ۸۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۸ هزار و ۶۹۹ تومان است.

انتهای پیام/

 بازار طلا و سکه تا پایان هفته افزایش کمی را در بازار تجربه  می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار