خبری که از اردوی نساجی به گوش می‌رسد، ۵ شنبه پایان کار جلالی

مصاحبه‌های چند روز اخیر کادرفنی علیه مدیریت نساجی موجب شده، زودتر از آنچه که به نظر می‌رسید تکلیف ماندن یا نماندن جلالی و همکارانش برای فصل بعد مشخص شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قرمزپوشان نساجی در طول اولین فصل حضور در لیگ برتر نسبت به سایر تیم‌های خصوصی و شهرستانی حاضر هم از جایگاه مطمئنی در جدول برخوردار است و هم ثبات مدیریتی و تیمی خوبی بر آن حاکم بوده است.

هرچند در تمام ۲۹ هفته گذشته همواره اوضاع در نساجی و تمرینات این تیم آرام بدون حاشیه بود، اما در یک هفته اخیر خبر‌های حاشیه‌ای و بی نظمی خاصی از تیم منتشر شد.

بعد از اینکه مجید جلالی سرمربی باتجربه نساجی در مصاحبه روز یکشنبه خود از مدیریت تیم انتقاد کرد و آن‌ها را بی خیالی نسبت به شرایط تیم متهم کرد و وضعیت تمرینات و بازیکنان تیم را نابسامان دانست، فرهاد صنیعی فر در مقام پاسخگویی برآمد و مدعی شد اگر این باشگاه مشکلات زیاد دارد چرا آقایان به دنبال ماندن در نساجی هستند؟

ولی این پایان کار نبود، زیرا مطهری دستیار مجید جلالی در دفاع از سرمربی تیم مدیریت و به طور خاص فرهاد صنیعی فر را به تفرقه افکنی در تیم، دخالت در امور فنی از جمله اصرار به اخراج عباس زاده و نیز ایجاد حاشیه قبل از بازی‌ها مانند شب بازی با استقلال اعلام کرد و مدعی شد که امثال صنیعی فر نباید در فوتبال باشند.

فرهاد صنیعی فر که به نظر می‌رسد تحمل این حرف‌های کادرفنی را ندارد، خیلی سریع واکنش نشان داد و به سرپرست تیم فوتبال نساجی اعلام کرد در تماس با مطهری از وی بخواهد در تمرینات شرکت نکند.

گفتنی است حالا با این حرف و حدیث‌ها و حواشی ایجاد شده و با توجه به اختلاف نظر‌های متعدد، مدیران نساجی قرارداد مجید جلالی را برای فصل آینده تمدید نخواهند کرد و این مربی بعد از بازی با پیکان از نساجی جدا خواهد شد.
انتهای پیام/س
 


کادرفنی نساجی ۵ شنبه به کار خود پایان می‌دهد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.