سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا چند تیم است؟

سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تغییر نخواهد کرد.

سهمیه آسیایی ایران در لیگ قهرمانان دور بعد چند تیم است؟به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ قهرمانان آسیا در دور جدید برای نمایندگان ایران بدون تغییر و سهمیه همان ۲+۲ خواهد بود.

با درخشش پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، امیدوار بودیم سهمیه ایران در آسیا از ۲+۲ به ۳+۱ افزایش یابد، اما با رفع محرومیت عراق برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ نداد و سهمیه ایران همان ۲+۲ رقم خورد که در نهایت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی و از سوی دیگر تیم‌های ذوب آهن و سایپا در بازی‌های پلی آف حضور پیدا کردند.

۳ نماینده فوتبال کشورمان، سایپا در پلی آف و استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی از دور رقابت‌های فصل جاری کنار رفتند و در نهایت تنها ذوب آهن اصفهان به دور حذفی این رقابت‌ها رسید و به نظر می‌رسد در سهمیه ۲+۲ ایران در لیگ قهرمانان سال آینده تغییری در سهمیه ایران بوجود نمی‌آید.

بدین ترتیب قهرمان جام حذفی و لیگ برتر ایران به صورت مستقیم و تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر در پلی آف حضور خواهند داشت.

با حضور پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی کشور، تیم چهارم لیگ برتر نیز می‌تواند برای حضور در پلی آف امیدوار باشد، چرا که هر کدام از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در صورت قهرمانی در جام حذفی می‌توانند شانس تیم چهارم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهند، البته این زمانی است که آن‌ها در دیدار با داماش گیلان بتوانند به قهرمانی در جام حذفی برسند.


بیشتر بخوانید: اعلام سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
گلپاختاکورواسدافسایتا
بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
اگه پرسپولیس قهرمان حذفی شود استقلال مستقیم میره اسیا؟؟؟؟
آخرین اخبار