در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود؛

پنل مناظره و آزاداندیشی با حضور اساتید دانشگاه در مصلای تهران

دومین و سومین پنل مناظره و آزاداندیشی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با رویکرد فرهنگ سازی عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین و سومین پنل مناظره و آزاداندیشی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با رویکرد فرهنگ سازی عمومی و تبیین ابعاد «امر به معروف مسئولان توسط مردم» و اشاعه گفتمان مسئولیت پذیری اجتماعی، برگزار می‌شود.

در دومین پنل از این سلسله نشست‌ها که با رویکردی انتقادی و با حضور چهره‌هایی از جریان‌های مختلف فکری و سیاسی درنظر گرفته شده است، ابراهیم رزاقی اقتصاددان و استاد ممتاز دانشگاه تهران و حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب سبز ایران با موضوع «بستر‌ها و موانع امر به معروف مسئولان توسط مردم در سیاست و اقتصاد » به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

مناظره و آزاداندیشی امر به معروف با حضور اساتید دانشگاه در مصلی تهران

در پنل سوم با موضوع «فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی برای نقد اجتماعی سازنده و امر به معروف مسئولان»، عبدالله بیچرانلو عضو هیئت علمی ارتباطات دانشگاه تهران و دکتر احسان شاه قاسمی، عضو هیئت علمی ارتباطات دانشگاه تهران به گفتگو می‌پردازند.

مناظره و آزاداندیشی امر به معروف با حضور اساتید دانشگاه در مصلی تهران

این پنل‌ها هر روز رأس ساعت ۱۷.۳۰ در غرفه ستاد امر به معروف مستقر در نمایشگاه بین المللی قرآن در سالن شبستان مصلّی امام خمینی (ره) کنار ستون ۱۱۳ برگزار می شود.

از کلیه علاقه مندان، پژوهشگران و صاحب نظران دعوت می شود تا با حضور در این برنامه، در گسترش فضای نقد و آزاداندیشی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار