بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر شروع می‌شود/ منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم

دبیر فردراسیون وزنه برداری گفت: برای حضور تیم ملی وزنه برداری جوانان در رقابت‌های جهانی منتظر تامین بودجه از وزرات ورزش هستیم.

بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر شروع می شود / منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیممحسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری گفت: در تلاش هستیم که اردوی تیم ملی را تا پیش از عید فطر شروع کنیم. اردوی تیم ملی بزرگسالان پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اوایل اردبهشت ماه به پایان رسید و تلاش میکنیم که در روز‌های نزدیک به عید فطر، اردوی وزنه برداران را دوباره شروع کنیم.

او درباره حضور تیم ملی وزنه برداری در مسابقات کشور‌های اسلامی تصریح کرد: تا پیش از امروز فکر می‌کردیم که بازی‌های کشور‌های اسلامی مرداد ماه برگزار می‌شود. اما امروز متوجه شدیم که این رویداد‌ها بعد از مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به طور حتم با نفرات اصلی مان در این بازی‌ها شرکت نمی‌کنیم. البته هنوز منتظر هستیم تا ببینیم که رقابت‌های کشور‌های اسلامی در سایت جهانی فدراسیون وزنه برداری (IWF) ثبت می‌شود یا نه.

بیرانوند در خصوص تامین بودجه لازم برای تیم ملی وزنه برداری جوانان که تا ۲ هفته دیگر عازم مسابقات جهانی می‌شود گفت: در فدراسیون وزنه برداری منتظر وزارت ورزش هستیم تا این بودجه را برای تیم ملی وزنه برداری جوانان تامین کنند. حتی خسروی، سرپرست فدراسیون تیم ملی وزنه برداری نیز با وزارت ورزش در تماس است تا بتواند این بودجه را از وزارت ورزش دریافت کند.


بیشتر بخوانید:

توکلی: خصومت های شخصی باعث جدایی ام از وزنه برداری شد/ تعریف مان از استعداد یابی اشتباه است/ تست‌های دوپینگ تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک را کاهش داد

محمدی: مجید فرزین غیبت غیرموجه دارد/ با ۹ ملی پوش راهی قزاقستان می‌شویم

تست دوپینگ از ملی پوشان جوانان وزنه برداری گرفته شد


انتهی پیام/

صحبت های بیرانوند در خصوص آخرین تحولات در وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار