انتشار کتاب بفرمایید پژوهش به همت انتشارات دارالحدیث

کتاب بفرمایید پژوهش با عنوان فرعی روش شناسی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی به همت انتشارات دارالحدیث منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ کتاب بفرمایید پژوهش با عنوان فرعی روش شناسی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی به قلم دکتر هادی صادقی مدرس دانشگاه قرآن و حدیث و دکتر احمد شاکر نژاد استاد یار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و به همت انتشارات دارالحدیث منتشر شد.

محتوای این اثر شامل درس‌گفتار‌هایی است که روش شناسی پژوهش و نگارش پایان نامه و مقالات علمی را با بیانی ساده و قابل فهم در قالب ۱۵۰ صفحه و در یک جلد به مخاطب ارائه می‌نماید.

کتاب بفرمایید پژوهش برگرفته از کتاب روش شناسی مطالعات دینی نوشته فرامرز قراملکی است که در ۱۲ فصل و با عناوینی همچون قلمروی سوال در تحقیق، مراحل حل مسئله، دستیابی به پیشینه تحقیق، فرضیه پردازی و چگونگی تنظیم مفروضات، انواع تحقیق، روش‌های گردآوری تحقیق، فرآیند‌های تحقیق، شیوه نگارش مقالات، روش شناسی در پژوهش دانشگاهی، انواع پایان نامه‌ها، نوآوری در پایان نامه‌ها و انواع شکل وسبک نگارش برای نشریات با هدف بیان ساده‌تر مباحث روش شناسی پژوهش و همچنین آشنایی طلاب و دانشجویان با شیوه نگارش مقالات علمی پژوهشی و علمی مروری تالیف گردیده است.

علاقه‌مندان میتوانندجهت تهیه این کتاب به مرکز چاپ ونشر دارالحدیث به آدرس قم، میدان شهدا، خیابان معلم، پلاک ۱۲۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/الف

کتاب بفرمایید پژوهش نوشته هادی صادقی و احمد شاکر نژاد منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.