ناکامی اهداف پلید دشمن با اقتدار نیرو‌های مسلح

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با اقتدار نیرو‌های مسلح، اهداف پلید دشمن ناکام می‌ماند.

ناکامی اهداف پلید دشمن با اقتدار نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان که امروز سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، گفت: یکی از اساسی‌ترین چیز‌هایی که در نیرو‌های مرزبانی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان خط قرمز ما مورد حراست قرار می‌گیرد، این است که بعد از انقلاب نیرو‌های مسلح اجازه ندادند یک وجب از این خاک پاک را دشمنان در اختیار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت خوزستان در حوزه امنیتی، بیان داشت: دشمنان برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی همواره چشم طمع به خوزستان دارند، اما نیرو‌های مسلح با اقتدار تمام و با آمادگی در همه حوزه‌ها همواره توانسته‌اند دشمن را در اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

شاهوارپور تصریح کرد: با تجاربی که در انقلاب اسلامی داشتیم، با آموزش‌های فشرده و حضور نسل جوان همیشه توانسته‌ایم دشمنان را در تعرض و تجاوز ناکام بگذاریم. خوزستان به عنوان یکی از نقاط بسیار مهم در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش امنیت مطرح است. دشمنان برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی همواره چشم طمع به خوزستان دارند، اما نیرو‌های مسلح با اقتدار تمام و با آمادگی در همه حوزه‌ها همواره توانسته‌اند دشمن را در اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه افزود: مرز طولانی خوزستان هم در خشکی و هم در دریا همواره یکی از مرز‌هایی بوده که دشمن همیشه درصدد بوده تا از طریق آن مسیری برای ضربه زدن پیدا کند، اما با تلاش‌های شبانه‌روزی در خلیج فارس، مرز آبی اروند، در هورالعظیم و در مرز خشکی با حضور ارتش، سپاه و مرزبانی همواره از این مرز‌ها حراست شده است.

سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: با اجرای طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه‌ریزی مناسب، همواره در تلاش هستیم که استان خوزستان به عنوان گلوگاهی مطرح باشد که دشمنان از تلاش‌های خود در آن ناامید می‌شوند و تلاش می‌کنیم اقدامات موثری نیز در مرزبانی خوزستان که مرز جمهوری اسلامی است، داشته باشیم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های مرزبانی گفت: در اربعین که جمعیت عظیمی از مرز ایلام و دو مرز در خوزستان تردد می‌کنند، دوستان ما در مرزبانی شبانه‌روز در محور‌های مختلف در امر کمک به مردم در عبور از مرز تلاش‌های بی‌سابقه‌ای انجام می‌دهند. ما در حوزه اقتصادی در حال حاضر با عراق تبادل روزانه داریم و روزانه صد‌ها کامیون از مرز شلمچه و چذابه عبور می‌کنند. برای مدیریت آن‌ها و اینکه در این تردد‌ها عوامل مزدور نتوانند سوءاستفاده کنند، دوستان ما تلاش‌های زیادی می‌کنند.

سردار شاهوارپور بیان داشت: در بحث بنادر نیز کشتی‌هایی شبانه‌روز در بندر امام (ره) بار خالی می‌کنند. نظارت بر مرز‌هایی که در آن‌ها تردد انجام می‌شود، بسیار مهم است. مرزبانی تلاش‌های شایسته‌ای در این زمینه انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در سیل اخیر با مشکلاتی که در هدایت آب داشتیم، مناطقی که عزیزان ما در مرزبانی مستقر بودند نیز به شدت آسیب دید. در زمان سیل، مرزبانی برای هماهنگی و هدایت آب به سمت هورالعظیم همکاری مناسبی داشت و پذیرفت که روند تدارک پاسگاه‌ها و مقر‌هایی را که در محدوده عملیاتی هدایت سیلاب بود را با مشقت کار خود انجام دهند، اما مردم آسیب نبینند. البته بخشی از اموال و امکانات مردم در این سیل آسیب دیدند.

انتهای پیام/گ

نقشه‌های دشمن با وجود سپاه نقش بر آب می‌شود

برچسب ها: سپاه پاسداران ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.