انهدام باند سرقت‌های مسلحانه در ایرانشهر با ۲۷ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلحانه در شهرستان ایرانشهر با ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سرقت‌های مسلحانه در ایرانشهر با ۲۷ فقره سرقتسردار  احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه توسط سه سرنشین جوان یک دستگاه پژو ۴۰۵ در سطح شهر ایرانشهر و "بزمان" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباخته‌ها و بهره گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی توانستند سرنخ‌هایی از این سارقان به دست آورده و یکی از آن‌ها را شناسایی کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی این متهم سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و با جمع آوری ادله کافی روز گذشته او و ۲ همدستش را عملیاتی غافلگیرانه در خیابان مولوی ایرانشهر دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و تعداد ۱۳۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در چندین مرحله بازجوئی به ۲۰ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، ۵ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و یک فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کردند.

سردار طاهری بیان داشت: مشارکت در سه فقره قتل در سال‌های ۹۲ و ۹۴، حمل سلاح گرم و درگیری با عوامل انتظامی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از دیگر اعترافات این سارقان شرور است.

انتهای پیام/گ

انهدام باند سرقت درایرانشهر

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار