مدیرعامل شرکت برق لرستان خبر داد:

زمان بر بودن ترمیم شبکه‌های برق مناطق سیلزده لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: کوهستانی بودن مناطق سیلزده به ویژه در مسیر ویسیان به معمولان و پلدختر کار اصلاح و ترمیم شبکه‌ها را مشکل کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: کوهستانی بودن مناطق سیلزده به ویژه در مسیر ویسیان به معمولان و پلدختر کار اصلاح و ترمیم شبکه‌ها را مشکل کرده و احتمال می‌رود تا پایان سال ۹۸ درگیر شبکه‌های در حال احداث باشیم.

خودنیا افزود: بر اثر سیل فروردین ماه، ۳۸۰ کیلومتر از شبکه‌های فشار متوسط برق بطور کلی تخریب شد که در اوایل بروز حادثه، اولویت اصلی برقدار کردن موقت منازل و کمپ‌ها بود.

وی اظهار داشت: با وجود یکهزار و ۱۹۰ میلیارد ریال خسارت سیل به زیرساخت‌های برق استان، احداث شبکه‌های موقت و تحمیل بار مالی معقولانه نبود، ولی بر اساس وظیفه و حس انسان دوستی، روشنایی موقت روستا‌های سیلزده در کمترین زمان برقرار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: با توجه به بازدید‌های مکرر به عمل آمده پس از سیل محل احداث شبکه‌های جدید که بیشتر در ارتفاعات و مناطق صعب العبور است طراحی و مهندسی شد.

خودنیا بیان کرد: در اکثر مسیر‌های جدید شرایط به گونه‌ای است که امکان حمل تجهیزات از جمله تیر‌های برق با تریلر و جرثقیل ممکن نیست و جابجایی‌ها یا توسط همکاران با تحمل مشقت‌های فراوان و یا از تراکتور اهالی روستا‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: نیرو‌های پرتوان شرکت پس از سیل تاکنون بدون وقفه مشغول جایگزینی شبکه‌های جدید به جای شبکه‌های موقت هستند، اما شرایط منطقه به نحوی است که احتمال می‌رود تا پایان امسال مشغول این خدمت باشیم.

انتهای پیام/ ر

ترمیم شبکه‌های برق مناطق سیلزده لرستان زمان بر است

برچسب ها: خودنیا ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.