جمع آوری سه میلیارد ریال کمک توسط تشکل‌ها برای سیلزدگان

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: سه میلیاردریال کمک توسط تشکل‌ها برای مردم مناطق سیلزده لرستان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی طالبی،  رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور  در نشست قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده استان گفت: امیدوارم همدلی و انسجام در مناطق سیلزده ادامه داشته باشد و باید برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.

طالبی افزود: کارآمدی نظام و میزان رضایتمندی مردم در بحران سیل از در دستور کار استکبار جهانی و عواملی که در خارج از مرز‌ها نشسته‌اند بوده، اما خوشحال هستیم که شهر‌های سیلزده در کمترین زمان از حالت بحران خارج شدند.

وی گفت: خارج شدن از حالت بحران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند اطمینان را در بین مردم افزایش دهد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بیان کرد: حوزه اجتماعی باید برای نگه داشتن تشکل‌ها در مناطق سیلزده تلاش کنند همچنین باید از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

طالبی عنوان کرد: در بازسازی پل‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته، اما باید رمپ‌های کناری برای تسهیل در رفت و آمد مردم هرچه سریعتر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در سیل اخیر ۵۲ تشکل استانی، ۲ تشکل ملی، ۸۸۹ تیم مددکار اجتماعی و ۱۵ موکب همچنین ۲۴۶ گروه جهادی فعالیت داشتند.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به جمع آوری سه هزارو ۱۰۰ میلیون ریال کمک توسط تشکل‌ها در مناطق سیلزده اشاره کرد و گفت: سامانه سجاد ایجاد شده است و میزان کمک‌های مردمی در حادثه سیل از طریق این سامانه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

سه میلیارد ریال کمک توسط تشکل‌ها برای سیلزدگان جمع آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.