رئیس کل دادگستری لرستان:

فعالیت برخی مسئولان اجرایی مصداق بارز اخلال در امنیت

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برخی از اقدامات مسئولان اجرایی را مصداق بارز اخلال در امنیت می‌دانیم و اگر لازم باشد برای آن‌ها پرونده ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جعفر بدری،  رئیس کل دادگستری لرستان  در جلسه سناد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری خوب اناق بازرگانی خرم‌آباد تاکنون کار‌های خوبی در این ستاد صورت گرفته و توانسته‌ایم در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تصمیمات خوبی اتخذ کنیم.

بدری افزود: البته برخی از مشکلات تولیدکنندگان مربوط به مسایل کلان کشور است و آن چیزی که در استان در اختیار ماست مدیریت و پشتیبانی بوده تا موانع برداشته شوند.

وی گفت: امسال سال رونق تولید نام‌گذاری شده و همه دستگاه‌ها باید در این راستا پشتیبانی کنند و اکنون وقت اعمال فشار بر واحد‌های تولیدی نیست.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: بانک‌ها باید از واحد‌های فعال پشتیبانی کرده و ملاحظات شرایط فعلی را در نظر گیرند و عجله‌ای برای وصول مطالبات خودشان در شرایط کنونی نداشته باشند، چرا که اکنون در شرایط حساس اقتصادی هستیم و در نتیجه باید از تمام توان خود در جهت حمایت از تولیدکنندگان گام برداریم.

بدری با بیان اینکه حمایت ویژه از تولیدکنندگان مورد تاکید رئیس دستگاه قضایی است، عنوان کرد: در استان نشانه‌هایی می‌بینیم که عده‌ای بواسطه مسائل شخصی، منفعت طلبی و یا زیاده خواهی کارشکنی می‌کنند و به روند تولید فشار می‌آورند.

وی ضمن هشدار به اخلال‌گران در کار تولیدکنندگان، بیان کرد: استان در حال معرفی است تا سرمایه‌گذار جذب شود؛ لذا نباید اجازه دهبم که بواسطه جریان سیاسی دعوای جناحی و اختلاف شخصی در این کار خللی ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برخی از اقدامات مسئولان اجرایی را مصداق بارز اخلال در امنیت می‌دانیم و اگر لازم باشد برای آن‌ها پرونده ایجاد خواهیم کرد.

بدری تاکید کرد: کسی که بخواهد فعالیت واحد‌های تولیدی و یا کسانی که از واحد‌های تولیدی را پشتیباتی را حمایت می‌کنند مورد هجمه و فشار قرار دهد و در کار آن‌ها خللی وارد کند را مصداق اخلال در امنیت می‌دانیم.

وی با بیان اینکه برخی در روند تولید استان فضاسازی می‌کنند، گفت: برخی از این افراد بومی استان هستند و این در حالی بوده وقتی که لرستان با مشکلات اقتصادی مواجه است و باید کمک کرد تا این تولید رونق یابد.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه عنوان کرد: اجراییه‌های ثبتی نباید باعث فشار بر فعالان اقتصادی شود.

بدری در ارتباط با معوقات تسهیلات بانکی نیز بیان کرد: اگر کسی تعویق در پرداخت تسهیلات دارد بر اساس قانون راه‌هایی وجود دارد که از آن‌ها حمایت کرد و راهکار‌های قانونی را در این زمینه باید اجرا کنیم و نباید در این زمینه فشار وارد شود.

وی با بیان اینکه شاهد تزلزل در قوانین هستیم، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید اجرای بسته‌های حمایتی را برای تولیدکنندگان داشته باشیم و دستورالعمل‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که مشکلی برای فعالیت تولیدکنندگان ایجاد نشود.

رئیس کل دادگستری لرستان با انتقاد از عملی نشدن دستورالعمل‌ها، اظهار داشت: وعده‌های دولت در حد صدور دستوراععمل بوده و اجرایی نشده است؛ واحد‌هایی که در جریان سیل آسیب دیده‌اند باید مورد حمایت قرار گیرند.

بدری تصریح کرد: باید مخصوصا در رابطه با مناطق سیل زده کار‌های فوق العاده‌ای صورت گیرد تا شرایط برای حمایت از فعالان اقتصادی تولیدکنندگان مهیا شود.

انتهای پیام/ر

فعالیت برخی مسوولان اجرایی مصداق بارز اخلال در امنیت است

برچسب ها: دادگستری ، بدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.