تخلفات ۱۸ شرکت حمل و نقل کالا در سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقل کالا از ابتدای امسال تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفت.

تخلفات ۱۸ شرکت حمل و نقل کالا در سیستان و بلوچستان رسیدگی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، تیمور باقری اظهار داشت: این تخلفات در نشست‌های کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ بررسی و تصمیم‌های لازم در این زمینه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی برای رانندگانی که تخلف آن‌ها احراز شد آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: کمبود تجهیزات ایمنی و عدم رعایت مقررات حمل بار‌های عادی و ترافیکی از جمله تخلفات این رانندگان بوده است.

وی بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تاکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی‌های تابعه این اداره کل در شهرستان‌های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند.

انتهای پیام/گ

حمل و نقل کالا در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار