ویدئویی جذاب از آوازخوانی دانش‌آموزان با موسیقی دلنشین

ویدئویی جذاب و دیدنی ببینید از آوازخوانی دانش‌آموزان در مدرسه با موسیقی دلنشین که حال و هوایی ویژه دارد.

ویدئویی جذاب از آوازخوانی دانش‌آموزان با موسیقی دلنشینبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، این روها فضای مجازی با کم کردن هر چه بیشتر فرصت نقد و تحلیل،‌ ذائقه‌ مخاطب را به شدت تغییر داده است،‌ اخباری که در صدم ثانیه با تب  و تابی به سرعت نور در اذهان عمومی پیچیده و خشتی بر دیوار فرهنگ مردمان ما می‌گذارد.

عکس، ویدئو و مطالبی مختلف که با وجود اینکه هیچ کس از مبدا و نیت انتشار آنها آگاه نیست اما به طرزی عجیب باور‌پذیر شده‌اند،‌ البته که این آسانی انتشار و فراگیر بودن مطالب در بسیاری از موارد توانسته است افشاگری‌هایی مثبت و سازنده در افکار عمومی ایجاد کند،‌ اما با نگاهی جامع می‌بینیم که در بسیاری از موارد موضوع مطرح شده به شیوه‌ای غیر منطقی بزرگ نمایی شده‌ است.

در واقع محدوده‌ای که اتفاق رخ داده نشان داده می‌شود، تنها شامل حال عده‌‌ای محدود بوده و بزرگ‌نمایی آن در سطح جامعه بی‌انصافی به سایر موارد خواهد بود.

مصداق این موضوع فیلم شادی دانش‌آموزانی است که چند روزی در فضای مجازی دست به دست شد؛‌ هیچ‌کسی منکر مضمون سطحی و غیر ایرانی این فیلم نیست اما این که این ویدئو در چه شرایطی گرفته شده و شامل چند درصد از جامعه دانش‌آموزی ما می‌شود، نکته‌ای است که باید به شدت به آن دقت شود.

شادی رکن اساسی در علم‌آموزی است؛‌ حلقه‌ای طلایی که با گره خوردن با روح و روان بچه‌ها شاهراهی در عرصه آموزش است، اما مثل همیشه تاکیر بر این نکته ضروری است که چه نوع شادی نیاز بچه‌های این مرز و بوم را به نحوی شایسته برطرف می‌کند،‌ موضوعی که انتخاب معلمان و مدیران خوش فکر و خوش ذوق، راه پرورش شایسته را بیش از پیش در عرصه آموزش فراخ می‌کند.

  ویدئو زیر از کلاس درسی گرفته شده که معلم آن با انتخاب موسیقی مناسب،‌ نه تنها شادی و نوآوری جالبی را در کلاس درسش ایجاد کرده است، بلکه وطن‌پرستی و ایرانی بودن را با مصداقی جالب در بچه‌ها زنده می‌کند.

انتهای پیام/

آوازخوانی دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار