انتشار مجموعه کتاب‌های داستان‌های بزی

مجموعه کتاب‌های مصور کودک با عنوان داستان‌های بزی، نوشته مصطفی پورنجاتی و تصویر گری فرید الدین ملائی در انتشارات باهوش و با نظارت دار الحدیث منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ مجموعه کتاب‌های مصور کودک با عنوان داستان‌های بزی، نوشته مصطفی پورنجاتی و تصویر گری فرید الدین ملائی در انتشارات باهوش و با نظارت دار الحدیث منتشر شد.

این اثر یک مجموعه پنج جلدی است که با عنوان‌های زورم نمیرسه، ماشینم کو؟، وقتی مامانم خواب است، قبول نیست و حوصله ام سر رفته در قطع خشتی متوسط و با کیفت مطلوب ویژه خردسالان گروه سنی الف به چاپ رسیده است.

هدف مصطفی پورنجاتی از خلق این اثر تعلیم آداب معاشرت و آموزش نکات اخلاقی در تعاملات اجتماعی به خردسالان است که پنج موضوع را مورد توجه قرار داده است.

همچنین فرید الدین ملائی تصویر گر این اثر نیز توانسته با گرافیک جذاب و متنوع به خوبی با کودکان در تصویر سازی ذهنی و همزاد پنداری تاثیر گذار باشد.

انتشارات دارالحدیث نیز همواره در تلاش است تا تالیفات ارزشمند محتوایی و کیفی در گروه کودک و نوجوان تولید کند تا بتواند گامی موثر در چاپ و انتشار آثار فاخر برای مخاطبان این گروه سنی با هدف نشر معارف قرآنی و حدیثی و همچنین ترویج اداب و اخلاق اسلامی بردارد.

انتهای پیام/الف

مجموعه کتاب‌های داستان‌های بزی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.