جسد جوان غرق شده در رودخانه محلی زهک پیدا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جسد جوان ۲۳ ساله غرق شده در پشت سد سیستان در محدوده شهرستان زهک با تلاش نیرو‌های هلال احمر پس از ۱۹ ساعت ظهر امروز (پنجشنبه) پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:یک مورد حادثه غرق شدگی ساعت ۱۷ روز گذشته به نیرو‌های جمعیت هلال احمر منطقه اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعلام غرق شدگی بلافاصله تیم‌های نجاتگر تخصصی سیلاب و غواص جمعیت هلال احمر زهک به منطقه اعزام شدند که در نهایت با همکاری تیم‌های هلال احمر شهرستان‌های هیرمند و زابل بعد از ۱۹ ساعت جسد این فرد پیدا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

هفت نفر از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند واقع در شمال سیستان و بلوچستان در رودخانه‌های محلی غرق شدند.

با توجه به خشکسالی دو دهه گذشته در منطقه سیستان بسیاری از مردم برای تامین آب مورد نیاز خود در مصب رودخانه‌ها و انهار اقدام به حفر چاه یا چاهک کرده اند که اکنون با جاری شدن آب در این رودخانه‌ها محل و مکان چاه‌ها برای مردم ناآشناست و افرادی که برای شنا وارد این رودخانه‌ها و انهار می‌شوند احتمال غرق شدن آن‌ها در این چاه‌ها بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ع

کشف جسد غرق شده در پشت سد سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
عامل مرگ گاهی وقتی خود انسان هست...