رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت محور «مهرستان- ایرانشهر» عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمد بارکزهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان  اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت محور مواصلاتی «مهرستان- ایرانشهر» عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت این محور به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده مهرستان افزود: مبلغ اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی از کلیه رانندگان و همشریان که قصد تردد از محور مذکور را دارند خواهشمند است، ضمن توجه به علائم هشدار دهنده و همکاری با عوامل راهداری با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.

بارکزاریی ادامه داد: آسفالت محور روستایی کریم آباد به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، موج تراشی راه‌های روستایی شهرستان مهرستان به طول ۷۰۰ کیلومتر و به صورت مستمر، نصب علائم ایمنی در محور‌ها و ایمن سازی مدارس حاشیه راه و همچنین اهدای ۳۵۰ کلاه ایمنی و ۱۵۰ عدد کپسول آتش نشانی بین وانت بار‌ها ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان است.

انتهای پیام/ع

بهسازی و روکش آسفالت در جنوب سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.