دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید

هدف تولیدکنندگان Adguard v3.0.315 گشت‌و‌گذار در اینترنت بدون تبلیغات مزاحم و مطالب نامناسب است.

دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشرفت و گسترش اینترنت به خودی خود هیچ ضرر و آسیبی ندارد و می‌تواند بسیاری از خدمات و کار‌های روزانه ما را تسریع ببخشد و از نظر دریافت اطلاعات و آموزش نیز تحولی بزرگ در انسان‌ها ایجاد کند. اما با فراگیر شدن هر موضوعی، آفت‌های آن نیز به مرور نمایان می‌شود. در مورد اینترنت باید گفت از همان ابتدا گروه‌هایی با ایجاد سایت‌های نامناسب و تولید مطالب مضر به هدف جلب کاربران و کسب درآمد، فضای این شبکه جهانی را مسموم کردند و حالا هیچ‌کسی از این مطالب هنجارشکن در امان نیست، به همین دلیل محافظت و کنترل از کودکان و نوجوان در فضای اینترنت وظیفه‌ بزرگی است که بر دوش والدین گذاشته شده و عاملی حساتی شناخته می‌شود. یکی از دلایل تمایل افراد به سمت این سایت‌های نامناسب، تبلیغات گسترده آن‌ها است، گاهی اوقات وارد سایت‌های علمی و خبری می‌شویم در حالی که در گوشه سایت تبلیغات نامناسبی از یک وب‌سایت دیگر قرار دارد و این موضوع می‌تواند به خصوص کودکان و نوجوانان را به وارد شدن به آن سایت ترغیب کند.

تبلیغات مزاحم جدای مطالب مضری که در پشت آن قرار دارد باعث سنگینی وب‌سایت‌ها شده و بارگذاری آن‌ها را کند می‌کند، همچنین به دلیل استفاده از تصاویر با کیفیت و متحرک در تبلیغات، حجم مصرف شده اینترنت کاربران نیز افزایش پیدا می‌کند که موجب می‌شود به سرعت بسته‌های اینترنت خریداری شده، تمام شوند.

نرم افزار Adguard یکی از بهترین برنامه‌هایی است که جلوی تمامی اتفاقات ذکر شده را می‌گیرد، Adguard در اصل یک برنامه مسدودسازی تبلغات اینترنتی است که به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام می‌دهد، با نصب Adguard دیگر از شر تبلیغات اضافی سایت‌ها خلاص می‌شوید و می‌توانید با خیالی آسوده به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. این برنامه به ادعا توسعه‌دهنده آن پیشرفته‌ترین برنامه مسدودسازی تبلیغات است که با حذف تصاویر تبلیغاتی در صفحه اینترنت، سرعت بارگذاری این صفحات را چند برابر کرده و حجم مصرف اینترنت را تا 79 درصد کاهش می‌دهد.

نرم افزار Adguard به امکانات مدیریتی مسدودسازی تجهیز شده که با آن می‌تواند حذف تبلیغات را به صورت شخصی‌سازی کنترل کنید، به این ترتیب هر نوع سایت یا تبلیغاتی که شما بخواهید حذف و آن‌هایی که نمی‌خواهید باقی خواهد ماند. با همین ویژگی بر روی تلفن یا تبلت کودکان خود می‌توانید جلوی ورود آن‌ها به سایت‌های نامناسب را بگیرید.

ویژگی‌های امنیتی این برنامه به گونه‌ای است که از سایت‌هایی که قصد سرقت اطلاعات شما یا ورود  به حریم شخصیتان را دارند جلوگیری می‌شود تا با خیالی آسوده از اینترنت استفاده کنید. نرم افزار Adguard برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک تولید شده و برروی رایانه‌های شخصی و همراه نیز قابل استفاده است.

دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید

برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Adguard:

  • مسدودسازی تمامی تبلیغات اینترنتی
  • کاهش حجم مصرف اینترنت و افزایش بارگذاری صفحات وب
  • قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات برنامه
  • جلوگیری از بارگذاری سایت‌های نامناسب
  • حفظ حریم شخصی

برنامه Adguard تا کنون امتیاز عالی 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Adguard:

 
    دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید
دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید دانلود Adguard v3.0.315 – برنامه مسدود‌سازی پیشرفته سایت‌ها و تبلیغات مزاحم برای اندروید   
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید     
حجم: 29 مگابايت
نسخه: 3.0.315
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر
 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Adguard

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار