یوبیسافت در سال مالی جاری خود سه عنوان مهم عرضه خواهد کرد

شکت یوبیسافت اعلام کرد تا ماه مارس سال ۲۰۲۰ سه عنوان سطح بالا عرضه خواهد کرد.

یوبیسافت در سال مالی جاری خود سه عنوان مهم عرضه خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از شرکت‌های بسیار پر قدرت و پرطرفدار در حوزه ساخت عناوین ویدیویی است که با ساخت بازی‌هایی مثل Assassins Creed و Far Cry توانسته است نظر بسیاری از گیمرها را جلب خود کند. شرکت یوبیسافت هر ساله با برگذاری جلسه‌ای، گزارشی از دستاوردهای مالی خود در سالی که سپری کرده است را اعلام می‌کند. همچنین در این جلسه برنامه‌ها خود برای سال جاری را نیز در دسترس خبرنگاران قرار می‌دهد. 

این شرکت در سال گذشته و در گزارش مالی سال سپری شده خود، اعلام کرده بود عنوان Far Cry 5 پر طرفدارترین بازی این شرکت شده است. امسال نیز این اتفاق افتاد و عنوان مذکور بالاترین میزان فروش شرکت یوبیسافت را از آن خود کرد. امسال نیز در جلسه‌ای که به تازگی شرکت یوبیسافت برای انتشار گزارش مالی خود در سال گذشته برگزار کرد، اعلام شد این شرکت قصد دارد علاوه بر عرضه عنوان Ghost Recon Breakpoint در ۴ اکتبر، سه عنوان مهم دیگر را نیز تا قبل از پایان سال مالی جاری خود، عرضه کند.

یوبیسافت در سال مالی جاری خود سه عنوان مهم عرضه خواهد کرد

عنوان Ghost Recon Breakpoint در  مجمع‌الجزایر اقیانوسی آرورا که منطقه‌ای خیالی است جریان خواهد داشت. در این نسخه از عنوان گفته شده، گیمر به جای نقش شکارچی در نقش شکار قرار گرفته است و باید از شکار شدن فرار کند.


بیشتر بخوانید: عنوان Far Cry 5 بالاترین میزان فروش در کنسول را داشت


همچنین یوبیسافت مشخص کرد این عناوین بین ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. می‌توان حدس زد این عناوین که به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 2019 معرفی خواهند شد، شامل Watch Dogs 3 برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر و عنوان ماریو برای کنسول سوییچ خواهد بود. از طرفی هم از آنجایی که شرکت یوبیسافت هرساله نسخه جدیدی از سری اساسینز را منتشر می‌کند، انتظار می‌رود یکی دیگر از این عناوین بازی مذکور باشد. اما این عناوین فعلا در حد حدس و گمان هستند و برای روشن شدن همه‌ی سوالات باید تا جشنواره E3 صبر کرد.

انتهای پیام/

عرضه سه عنوان مهم و جدید از یوبیسافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار