رئیس اتاق اصناف:

نمایشگاه طرح ضیافت در پنج نقطه تهران برگزار می‌شود/ توزیع ۸۵ تن شکر بین بنکداران موادغذایی

فراهانی از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در پنج نقطه تهران خبر داد.

نمایشگاه طرح ضیافت در پنج نقطه تهران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم گشایش نمایشگاه طرح ضیافت در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه بیش از شصت غرفه حضور دارند که شکر را با قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومان، برنج هر کیلو ۷۴۰۰ تومان، گوشت وارداتی هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان و مرغ منجمد را کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان  عرضه می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: در کنار این مواد غذایی و سبد خانوار، کالا‌های دیگر همچون خرما، عسل، زیتون، چای، حبوبات، شیرینی و زولبیا و بامیه، برنج تبرانی و مواد شوینده و بهداشتی نیز با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر نظر بازرسان اتاق اصناف ارائه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امروز ۸۵ تن شکر به بنکداران مواد غذایی، خواربارفروشی و سوپرمارکت‌ها با نظارت اصناف با قیمت مصوب تحویل داده شد.


بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت طی چند روز آینده/ برپایی ۵۰ تا ۷۰ غرفه مواد غذایی در نمایشگاه


فراهانی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت گوشت که با نرخ ۳۹ هزار تومان است، نمایشگاه با قیمت ۶۲ هزار تومان به فروش می‌رساند، گفت: قیمت گوشتی که با نرخ ۳۹ هزار تومانی به فروش می‌رود با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده است؛ درصورتی که ما با ارز ۱۰ هزار تومان با قیمت مصوب خریداری کردیم.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف تامین و عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب برای ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری برخی نمایشگاه ها از جمله مصلی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان مصلی همکاری لازم را با ما نداشتند.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۳ آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

عرضه اقلام اساسی در نمایشگاه طرح ضیافت




 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار