مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

میزبانی مسابقات مختلف ورزشی در استان سمنان سودی نخواهد داشت/سمنان آماده پذیرایی از اردوهای تیم ملی

میزبانی مسابقات مختلف ورزشی در استان سمنان سودی برای ورزش نخواهد داشت/سمنان آماده پذیرایی از اردوهای تیم ملیمدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه در موضوع میزبانی این استان کاملاً پذیرای اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف است،گفت: میزبانی از اردوها بسیار می‌تواند به بحث فنی ورزش استان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه کاری امسال میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را از دستور کار خارج کردیم تا تمام توجه به سمت استعدادهای جدید سوق پیدا کند زیرا معتقدیم میزبانی بدون آورده برای استان مؤثر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان سمنان میزبان ۱۲۰ مسابقه ورزشی بوده ، افزود:  میزبانی مسابقات مستلزم هزینه‌های بسیاری است که زمانی این مسابقات برای ورزشکاران آورده‌ای نداشته باشند لزومی به هزینه کرد در آن نیست.

جانعلی بابیان اینکه در موضوع میزبانی این استان کاملاً پذیرای اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف است، ابراز داشت: میزبانی از اردوها بسیار می‌تواند به بحث فنی ورزش استان کمک کند زیرا بازیکنان و مربیان در کنار تیم ملی قرار می‌گیرند و با موارد فنی بیشتر آشنا خواهند شد لذا این تأثیر گذاری افزون‌تری خواهد داشت.

سفر قریب الوقوع تاج به سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به این پرسش که هیئت فوتبال استان کی به سامان می‌رسد، ابراز داشت: ابتدای ساکن هنوز نتوانستیم قضاوت واقعی را به هیئت فوتبال داشته باشیم زیرا فضا در این هیئت ملتهب است و برخی خواهان برکناری و عده‌ای درخواست ماندگاری رئیس هیئت فوتبال استان را دارند.

جان علی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه فوتبال دارای بیشترین مخاطب در میان سایر رشته‌های ورزشی است بر حسب همین از فدراسیون فوتبال درخواست مجمع فوق‌العاده در استان شده است لذا در سفر تاج به سمنان به هر جمع‌بندی پیرامون این موضوع دست‌یافتیم همان اجرایی خواهد شد تا این مسئله به پیشرفت فوتبال استان کمک کند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار