بهره برداری از خانه مهارت دفتر تسهیل گری الله آباد کرمان

خانه مهارت دفتر تسهیل گری منطقه الله آباد به همت سازمان فنی و حرفه‌ای و با حمایت اداره کل اجتماعی استانداری کرمان و در راستای طرح‌های تسهیل گرانه شهر کرمان؛ افتتاح شد.

بهره برداری از خانه مهارت دفتر تسهیل گری منطقه الله آباد کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در بازدید از دفاتر تسهیل گری و توسعه اجتماعی شهرک صنعتی و الله آباد ضمن اعلام حمایت و یاری از دفاتر تسهیل گری شهر کرمان گفت: گستردگی فعالیت‌های دفاتر تسهیل گری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی وبه نحوی است که به عنوان یک دولت کامل مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های دفاتر تسهیل گری، عنوان کرد: این دفاتر در ایجاد هماهنگی بین برنامه‌های بخش‌های دولتی و مردمی و جلوگیری از موازی کاری‌ها نقش به سزایی دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر نقش دفاتر تسهیل گری در رصد اجتماعی نیز تاکید کرد و افزود: مستندسازی اقدامات انجام شده از سوی دفاتر تسهیل گری نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

خانه مهارت الله آباد کرمان راه اندازی شد

برچسب ها: مهارت ، فنی و حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار