درخشش عضو کانون خوزستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان جهانی بهداشت

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان خوزستان در مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت خوش درخشید.

وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باران دیده‌بان، عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ دزفول در گروه سنی ۱۰ و ۱۱ سال رتبه دوم مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان جهانی بهداشت را کسب کرد.

وی افزود: این عضو کودک کانون پرورش فکری خوزستان، نقاشی خود را با موضوع "مراقبت بهداشتی اولیه برای پوشش همگانی سلامت" کشید و توانست در گروه سنی ۱۰ و ۱۱ سال به این مهم دست یابد.

براساس این گزارش از کودکان و نوجوانان ایرانی بیش از ۹۰۰ اثر به دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در کشور مصر ارسال شد که در مجموع تعداد ۱۳ نقاشی در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی امسال قرار گرفتند.

راستین عظیمی، محمدرضا بکایی و پرهام گودرزی هر ۳ از کرمانشاه، پرهام خیری از کرج، فاطمه جوانمردی قهدریجانی از اصفهان، هلن کلانتر هرمزی از اهواز، احسان شمسی از نجف‌آباد، تینا اسدی از اصفهان، نازنین محمد فخر از تاکستان قزوین، منیره صفری از بشرویه خراسان جنوبی، سحر بلوری‌فر از رشت و پریسا فتحی از تبریز دیگر برگزیدگان ایرانی در گروه‌های سنی ۱۸-۸ سال هستند که توانستند رتبه‌های اول تا پنجم این مسابقه بین‌المللی را کسب کنند.

انتهای پیام/گ

درخشش کودک خوزستانی در مسابقات نقاشی

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.