مسافر مست با حمله به خلبان پای مهماندار را شکست! +فیلم

مسافر مست خشمگین ضمن حمله به خلبان و کمک‌خلبان یک فروند هواپیمای مسافربری در روسیه پای یک مهماندار زن را نیز شکست.

حمله مسافر مست به خلبان و کمک خلبان! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافری که در یکی از هواپیما‌های مسافربری خطوط هوایی روسیه به خلبان و کمک‌خلبان حمله‌ور شده بود توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. "ماکسیم پاش نین" ۳۶ ساله در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت ناگهان وارد کابین خلبان شد و به خلبان و کمک او حمله کرد.

این مرد جوان پیش از آنکه توسط خلبان و کمک او مهار شود اقدام به هل دادن یکی از مهمانداران زن هواپیما نیز کرد و منجر به شکسته شدن پای او شد.

ویدئویی که توسط یکی از حاضران در داخل هواپیما تهیه شده است لحظات وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که ماکسیم به دستانش دستبند زده شده است از مرد جوانی که در حال صحبت کردن با او است، می‌خواهد تا پولش را که به ادعایش ۱۰۰۰۰ روبل روسیه بود، به او بازگرداند. ماکسیم سپس توسط پلیس فرودگاه به بیرون از هواپیما و به مرکز پلیس منتقل می‌شود. لحظه حمله این مرد جوان به خلبان و کمک‌خلبان و همچنین یکی از مهمانداران هواپیما ثبت نشده است.

این حادثه در ساعت ۱۰:۳۰ وقت محلی در یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آئرو فلوت که قرار بود از سیبری روسیه به مسکو، پایتخت روسیه پرواز کند، رخ داد. در لحظه وقوع حادثه ۱۸ مسافر در داخل هواپیما حضور داشتند. بلافاصله پس از این حادثه پلیس فرودگاه سیبری وارد هواپیما شد و پیش از پرواز این هواپیما به پایتخت روسیه این مرد خاطی را از هواپیما اخراج کرد.

ماکسیم ممکن است به ۶ سال زندان محکوم شود. همچنین بنا به اعلام شرکت هواپیمایی آئروفلوت (Aeroflot) او در لیست سیاه این شرکت هواپیمایی قرار گرفته است و در آینده حق پرواز با هواپیما‌های این شرکت را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

لحظات وحشتناکی که مسافر مست در داخل هواپیما رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار