پرچم داری کروات‌های پرسپولیس در سرزمین مادری

رسانه ی کرواتی نوشت: بازیکنان و کادر فنی کروات تیم پرسپولیس، با درخشش خود در لیگ برتر ایران پرچم کرواسی را بالا نگه داشتند.

پرچم داری کروات‌های پرسپولیس در سرزمین مادریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک رسانه کروات در جدیدترین گزارش خود به بررسی روند قهرمانی تیم  فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر ایران پرداخت.

این رسانه در ادامه نوشت: پرسپولیس برای سومین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر ایران شد. این تیم در کنار عوامل ایرانی خود با بازیکنان و کادر فنی اهل کشور کرواسی نیز همکاری می‌کرد و تلفیق این ۲ باعث شد تا برای سومین بار و با اقتدار هرچه تمام تر، پرسپولیسی‌ها جام را در دستان خود ببینند.

ماریو بودیمیر، زلاتکو ایوانکوویچ، بوژیدار رادوشوویچ و سرمربی این تیم برانکو ایوانکوویچ همگی اهل کشور کرواسی هستند. بودیمیر در بازی آخر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم، توانست گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند و جای پای خود را در پرسپولیس محکم‌تر از گذشته کرد.

بازیکنان و کادر فنی کروات پرسپولیس به قدری موثر بودند که با درخشش خود در جمع سرخ‌ها و لیگ ایران، پرچم کرواسی را در ایران بالا نگه داشتند. قطعا با کمک برانکو این قهرمانی‌ها وموفقیت‌ها در پرسپولیس ادامه دار خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

پیام تاج بابت پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شدند

پاداش میلیاردی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار