آموزش‌های کمک اولیه به ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:سه هزار دانش‌آموز دختر مقطع نهم دوره متوسطه اول برای گذراندن مبحث آشنایی با اورژانس و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه امسال سه هزار دانش‌آموز دختر مقطع نهم دوره متوسطه اول برای گذراندن مبحث آشنایی با اورژانس و کمک‌های اولیه در درس آمادگی دفاعی خود با مهارت‌های احیای قلبی ریوی و کنترل خونریزی به صورت عملی و تئوری آشنا شدند.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با همکاری آموزش و پرورش ناحیه چهار و بسیج دانش‌آموزی حوزه سمیه برگزار شد، روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانش‌آموز در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان حاضر شدند و به مدت یک ساعت تحت آموزش قرار گرفتند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه این تعداد آموزش در مدت محدود در اورژانس اصفهان بی سابقه بوده است، تصریح کرد: شش مربی فوریت‌های پزشکی، آموزش این دوره را بر عهده داشتند.

راستین با اشاره به استقبال بسیار خوب آموزش و پرورش، بسیج و دانش‌آموزان از دوره ذکر شده گفت: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری دوره‌های آشنایی با اورژانس و مهارت‌های کمک‌های اولیه را برای همه اقشار جامعه دارد.

انتهای پیام/م

 

آشنایی سه هزار دانش‌آموز با اورژانس و کمک‌های اولیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.