معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس؛

اختصاص تسهیلات به تمام بنا‌های واقع در بافت فرسوده

معاون بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس گفت: تسهیلات پیش‌بینی شده برای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، به تمام بنا‌هایی که در پهنه این بافت قرار دارد تعلق می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی گودرزی معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت فرسوده برای تمام شهرستان‌های فارس مصوب شده است، گفت: در روند اعطای وام تلاش شده تا با استفاده از قابلیت‌های دولت الکترونیک، از حجم مراجعات حضوری متقاضیان کاسته شود.

وی افزود: متقاضیان وام پس از اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری؛ که در آن وقوع ملک در محدوده بافت فرسوده قید شده است، مشخصات اسناد شناسایی را در سامانه http/facility.udrc.ir و لینک‌های مرتبط با عنوان وام‌های بافت فرسوده در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی فارس و شرکت باز آفرینی شهری ایران، درج کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

گودرزی ادامه داد: ناظر استانی سامانه مدارک را رصد کرده و در صورت تکمیل بودن مدارک، برای دریافت معرفی نامه بانکی، به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی اضافه کرد: برای تسهیل کار متقاضیان خارج از شیراز این مکان فراهم شده که نامه معرفی به بانک از طریق کارتابل ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ارجاع شود و فرد نیازی به حضور در شیراز نداشته باشد.

گودرزی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پیش بینی شده بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به ازای هر واحد مسکونی در شیراز ۵۰ و در سایر شهر‌های استان فارس، ۴۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/م

اختصاص تسهیلات به تمام بنا‌های واقع در بافت فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار