رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عراق:

رسانه های ایران رسانه های تاثیر گذاری هستند/ زیارت اربعین بیانگر ارتباط برادرانه دو ملت است

موید اللامی، رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عراق صبح شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، موید اللامی، رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عراق صبح شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.

اللامی در این بازدید در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه رسانه های ایران رسانه های حرفه ای و تاثیر گذاری هستند گفت: این رسانه ها  در افکار عمومی تاثیر خوبی دارند و همچنین تصویر صحیح و شفافی را از  جمهوری اسلامی ایران به افکار عمومی جهان ارائه می دهند. 

رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عراق با اشاره به اینکه  ما همکاری برادرانه‌ای  بین رسانه‌های ایرانی و عراقی را شاهد هستیم، اظهار کرد: ما قصد داریم تجارب مشترک فی ما بین خودمان را رد و بدل کنیم؛  به ویژه با توجه به اینکه بسترهای مشترکی بین ایران و عراق وجود دارد. 

وی با اشاره به سفر میلیون‌ها ایرانی به عراق برای زیارت اربعین خاطر نشان کرد: ما شاهد میلیون‌ها زائر در زیارت اربعین بوده و هستیم؛  رسانه‌های عراقی موضع و فعالیت مثبتی در این راستا داشتند و این امر  بیانگر میزان ارتباطات برادرانه میان دو ملت بوده است. 

رسانه های ایران رسانه های تاثیر گذاری هستند/ زیارت اربعین بیانگر ارتباط برادرانه دو ملت است

اللامی  در خصوص برنامه‌های سفر خود به ایران گفت: در برنامه خودم دیدار از چند رسانه ایرانی را مدنظر دارم؛ باید یادداشت های تفاهم رسانه ای میان دو کشور وجود داشته باشد و سفرها بین افراد رسانه ای دو کشور انجام شود؛  ما در گذشته توافقاتی با یکدیگر داشتیم اما اکنون هم نیازمند یادداشتهای تفاهم جدیدی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به خط مشی مشترک و برادران بین ایران و عراق پیش‌بینی من این است که در آینده‌ای نزدیک ما شاهد پیشرفت و توسعه روابط رسانه‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و عراق باشیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار