خودروی لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد +تصاویر

صنایع خودرویی کادیلاک مدل جدید از خودروهای محبوب خود را با ایجاد تغییراتی ساختاری در موتور خودرو، معرفی کرد.

خودرو لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمریکایی کادیلاک مدل جدید از خودروهای پرطرفدار خود را با ایجاد تغییراتی ساختاری در موتور، نسبت به نسل قبلی این خودرو که دارای موتوری با ظرفیت ۲.۰ لیتر و چهار سیلندر بود، معرفی کرد. کادیلاک خودروی جدید خود را، اتومبیل لوکس و انتخابی مناسب برای مشکل پسندان نامیده است.


بیشتر بخوانید: کادیلاک XT6 جدید با سه‌ ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر


با وجود رونمایی از این خودروی جدید، اما کادیلاک قصد ندارد تا سال ۲۰۲۰ خودرو CT6 را به صورت انبوه تولید و عرضه کند. در واقع این خودرو از سال آینده میلادی در دو مدل V6 با ظرفیت ۳.۵ لیتر و V8 با ظرفیت ۴.۲ لیتر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هر دو نوع از موتور‌های انتخاب شده برای این خودرو دارای تنفس طبیعی و جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار هستند.

خودرو لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد

وجود سیستم توربو شارژ در این خودرو قدرت و شتاب فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است. موتور ۳.۵ لیتری کادیلاک CT6 توانایی تولید ۳۰۵ اسب‌بخار قدرت و موتور ۴.۲ لیتری، ۴۰۴ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور موتور‌های مختلف این خودرو نیز به ترتیب ۲۸۴ نیوتن متر و ۴۰۰ نیوتن متر است.

خودرو لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد

خودرو لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد

اگر پس از مشخصات اعلام شده برای کادیلاک CT6 به این خودرو علاقمند شدید و به دنبال خرید آن هستید ناگزیر باید تا سال آینده صبر کنید و سپس از سواری با این خودرو لذت ببرید. کادیلاک با ایجاد تغییرات ساختاری در خودروهای خود بیش ار گذشته به دنبال جلب توجه مشتریان در کشورهای مختلف جهان و به ویژه در آمریکا است.

خودرو لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد

با وجود به تلاش و اقدامات گسترده بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی برای طراحی و تولید خودروهای الکتریکی ولی شرکتی مانند کادیلاک با ارزیابی استقبال مناسب مردم از خودروهای قدرتمند خود، همچنان به ساخت خودروهای بنزینی ادامه می‌دهند و هنوز مشخص نیست این گرایش تا چه زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تغییرات ساختاری موتورهای کادیلاک در نسل جدید خودروهای این شرکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Amir
۱۲:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینا خودرو میسازن ما هم از ماشین های بیست سال پیش کره ای ها کپی برداری میکنیم و خودرو میسازیم!
Germany
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
Germany
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خوشگله