در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش شهردار منطقه ۱۲ به نصب علامت همجنس بازان در ورودی ۳۰ تیر

سعادتی گفت: عده‌ای افراد ناشناس اقدام به نصب استیکر‌های همجنس بازان در تابلوی ورودی ۳۰ تیر کرده بودند.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش‌بندی علامت هفت رنگ همجنس بازان در بخشی از تابلوی من تهران را دوست دارم که در ابتدای خیابان ۳۰ تیر به زبان انگلیسی قرار گرفته است، اظهار کرد: برخی از افراد ناشناس در ساعات اولیه صبح دیروز با نصب استیکر بر روی این تابلو علائم مخصوص به همجنس بازان را نصب کردند که در همان ساعات اولیه نیرو‌های شهرداری با کسب اطلاع از این موضوع آن را برچیدند  و به حالت اول باز گرداندند.

وی افزود: به نظر می‌آید با توجه به اینکه این روز‌ها مصادف با روز مخصوص همجنس بازان هست، آن‌ها برای اینکه خودی نشان دهند اقدام به این کار کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
رضا
۱۲:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
چه چیزهایی میشنویم !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
نتیجه رای به لیستي همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهردار محترم منطقه 12
بنده بعنوان یکی از کارکنان بخش فرهنگی در این خیابان خدمتتان عرض می کنم که چهره این خیابان به معنای واقعی کلمه غیرفرهنگی وفاقد ارزش شده است. تجمع جمعیت در یک خیابان که دارای مجموعه ای از بافت تاریخی فرهنگی شهر است باید بواسطه ارزش فرهنگی آن صورت گیرد نه تعدادی دکه که غذاهای فست فودی ارائه می دهند. لطفا بساط تفریح شبانه مردم را در جای دیگری از این ابرشهر پهن کنید تحمل مزاحمت های موتورسواران کم بود بوی دائمی روغن سوخته هم به آن اضافه شد.جالب تر اینکه تازگی تعدادی بشکه 220 لیتری قدیمی را هم رنگ قرمز زده اند و بعنوان میز و صندلی دکه های اغذیه فروشی مورد استفاده قرار می دهند. مثلا با این کارها می خواهید فضای اطراف موزه بریتانیا و لوور و.... برای بازدیدکننده هار خارجی بازسازی کنید؟؟؟
-
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار