مدیر درمانگاه موقوفه‌ای یهاء‌ الملک همدان گفت: در راستای گسترش هر چه بیشتر این درمانگاه بخش تخصصی کودکان نیز به این مجموعه اضافه شد.

اضافه شدن بخش تخصصی کودکان به درمانگاه بهاء‌ الملک همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خسرو محمدی،مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌ الملک همدان گفت: پزشک متخصص کودکان هفته‌ای یک بار در درمانگاه حضور یافته و به کودکان ۳۲ روستا موقوفه‌ای خدمات رایگان ارائه خواهد داد.

وی اضافه کرد:از روز پنج‌شنبه، ۱ خرداد‌ ماه بخش کودکان درمانگاه به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌ الملک همدان بیان کرد: از اواخر هفته جاری، کودکان بیمار از روستا‌های هدف، توسط خودرو این مجموعه به‌ صورت رایگان از محل زندگی به این درمانگاه آورده شده و از خدمات دارو و درمان رایگان این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۵۵ بیمار صعب‌ العلاج در این درمانگاه دارای پرونده پزشکی هستند افزود: یکی دیگر از فاز‌های خدماتی این مجموعه، ارائه کمک نقدی ۱ میلیون تومانی به بیماران صعب‌ العلاج است.

محمدی عنوان کرد: با توجه به میزان اعتبارات اعطایی به این مجموعه، در دوره‌های مختلف به هریک از این بیماران کمک‌ هزینه درمان یک‌ میلیون تومانی  اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ ش

بخش تخصصی کودکان به درمانگاه بهاء‌ الملک همدان اضافه شد

 

برچسب ها: اخبار پزشکی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.