بازار گرمی ستاره‌های استقلال

ستاره‌های تیم فوتبال استقلال در نزدیکی‌ فصل نقل و انتقالات دست به بازار گرمی می‌زنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شدند دست به کار شدند تا در فصل نقل و انتقالات زمان لازم برای جذب بازیکنان جدید را داشته باشند.

بازیکنانی از جمه وریا غفوری، علی کریمی، حسین حسینی و دیگر ستاره‌هایی که قرارداد آن‌ها با آبی پوشان رو به اتمام است گویا در این فضای نقل و انتقالاتی دست به بازار گرمی‌ هم می‌زنند.

در حال حاضر شنیده می‌شود علی کریمی که در رادار تراکتورسازی قرار دارد رقمی حدود ۵ میلیارد تومان از این تیم خواسته و این اتفاقات و شایعات در حالی رقم می‌خورد که مسئولان استقلال به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل دیگر هستند.

از طرفی مهدی رحمتی دروزاه‌بان با تجربه استقلال هم این روز‌ها قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده و مشتری‌های او هم از مشهد و تبریز در راه هستند.

با این وجود سیاست این روز‌های باشگاه استقلال این است که با انجام مذاکرات به طور سریع قرارداد ستاره‌ها را تمدید کند تا همانند سال گذشته در روز‌های آخر با مشکل مواجه نشود که بازیکنانی همچون تیام و جپاروف از تیم جدا شوند.


بیشتر بخوانید:

ایسما به درب خروج نزدیک شد

کاپیتان استقلال تمدید می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار