کد خبر: ۶۹۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما خبر داد:

محمدحسین رنجبران اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان، از این پس از حجم تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی کاسته می‌شود.

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی، این سازمان تصمیم گرفته است این تبلیغات را کاهش دهد.

رنجبران در توییتر نوشت:

«دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهداء عضو انتقاد داشتند.

برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ایده آل آمارهای جهانی رسیده آیم اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»   

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیون

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
برچسب ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تبليغات بعضي از کالا ها هم واقعا زياد و اعصاب خورد کن شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
نبايد کم بشه سنت خوبيه اگه جا بيوفته
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر