نیویورک تایمز: برخی تراکنش‌های ترامپ و دامادش مظنون به پولشویی است

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت برخی از تراکنش‌های مالی رئیس‌جمهور آمریکا و داماد او مشکوک به پولشویی بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از کارمندان «دویچه بانک» آلمان خبر داد که این کارمندان تراکنش‌هایی را از سوی ترامپ و دامادش یافته اند که مظنون به پولشویی است.

بنابر این گزارش، کارشناسان بانک آلمانی «دویچه بانک» در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ چندین تراکنش مشکوک از حساب‌های شرکت‌های وابسته به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و داماد او جرد کوشنر را شناسایی کرده و به مدیران بانک گزارش کرده‌اند، اما مسئولان بانک این گزارش‌ها را نادیده گرفته‌اند.

انتشار گزارش نیویورک‌تایمز در حالی صورت می‌گیرد که نمایندگان کنگره آمریکا تحقیقاتی را برای روشن شدن عملکرد مالی شرکت‌های وابسته به ترامپ آغاز کرده‌اند و در این چارچوب از دویچه بانک خواسته‌اند گزارش عملکرد حساب‌های ترامپ را به کنگره تقدیم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
آهای نیویورک تایمز....آهای دویچه بانک: چرا؟ برخی تراکنشهای جرد کوشنر و ترامپ؟ بلکه تمام معاملات شاخه ای و هرمی این خانواده بزرگ یعنی ترامپ فقط و فقط از راه پولشوئی سرپاست معافیتهای سازمان ترامپ را یادتان نیست؟1.2میلیون دلار بیشتر یا کمتر که برای انحراف از بررسیهای معافهای مالیاتی انجام دادند؟ و رسانه های آمریکائی به صراحت اعلام کردند و همزمان ترامپ رسانهای آمریکائی را متهم به اخبار جعلی کرد؟؟ یک هواپیما پول و طلائی را که شبانه و مخفیانه از عراق ترامپ خارج کرد یادتان نیست؟ بعد جلوی دوربین رسانه ها اظهار تاسف کرد و ژست گرفت که ما در خاورمیانه 7 تریلیون دلار هزینه هم کردیم ولی شبانه چراغ خاموش باید به عراق پرواز کنیم اینها را برای همین گفت که اذهان را از آنهمه پول و طلای سرقتی از سوریه و عراق به انحراف بکشاند شماها تازه از خواب بلند شده اید که ترامپ و دامادش دستی بر پولشوئی دارند پس خوابتان خیر باشد.........................................
آخرین اخبار