جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد

جنگ نوار غزه امروز یکشنبه در حالی وارد هشتمین ماه خود شد که هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دویست و دوازدهمین روز از جنگ غزه، حملاتی را به منازل غیرنظامیان و زمین‌های کشاورزی در نوار غزه انجام دادند که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر شد.

هواپیما‌های صهیونیست‌ها به بمباران شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه دادند. سه شهروند عضو خانواده شیخ العید در بمباران منزلشان در مشروع عامر در شرق شهر رفح به شهادت رسیدند که شامل یک مرد و ۲ کودک بود.

در ساعات شب گذشته، هواپیمای اسرائیلی سه خانه خانواده‌های بهلول، الشاعر و معمر را بمباران کرد که تلفات زیادی برجای گذاشت.به گفته منابع در حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده الشاعر در محله السلام در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه سه نفر زخمی شدند.

نظامیان رژیم اشغالگر شب گذشته حمله دیگری را به محله السلام در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی ترور ایمن زعرب از فرماندهان گردان‌های القدس در رفح شد.

در ادامه بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی قایق‌های ماهیگیران را در غرب شهر رفح هدف قرار دادند. هواپیمای اشغالگران خانه عکاس حسن اصلیح را در جنوب خان یونس ویران کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین حملات هوایی را به شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه و شهر دیرالبلح انجام دادند. همچنین به گفته منابع توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف نیروگاه برق در غزه و مناطق المغراقه و الزهرا و پل وادی غزه را هدف قرار دادند.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ حمله را به شمال اردوگاه النصیرات و ورودی شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه انجام دادند.

از سوی دیگر، مقاومت فلسطین همچنان حملات خود را به محور نتزاریم که غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند، ادامه می‌دهد.

براثر گلوله باران منطقه وادی العرایس در شرق محله الزیتون شهر غزه، سه شهید (یک مادر و ۲ فرزند) به شهادت رسیدند و همسرش به شدت مجروح شد. همچنین ۲ کودک در بمباران پهپاد صهیونیست‌ها در محله الصبره در جنوب غزه به شهادت رسیدند. در شمال غزه نیز پنج فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در منطقه الصفطاوی به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار