ادعای سعودی‌ها درباره حمله موشکی یمن به طائف و جده/ صنعا: ریاض تلاش می‌کند بر جنایاتش مهر تایید بزند

رسانه‌های سعودی با هدف جریحه‌دار کردن افکار مسلمانان مدعی حمله موشکی یمن به فرودگاه‌های نظامی شهر جده و طائف عربستان شدند.

حمله موشکی مبارزان یمنی با فرودگاه نظامی عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های سعودی مدعی شدند یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ساعاتی پیش دو موشک را به سمت فرودگاه‌های نظامی در طائف و جده  در استان مکه  عربستان شلیک کردند.

این در حالی‌  است که یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دقایقی پیش این ادعای رسانه‌های سعودی را تکذیب کردند.

وی در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: این اولین باری نیست که رژیم سعودی ادعای هدف قرار دادن مکه را مطرح می‌کند و از این طریق سعی دارد حامیانی برای وحشیگری‌های خود علیه مردم یمن پیدا کند تا مهر تاییدی بر جنایات خود بزند.

این سخنگو با اعلام اینکه «چهار سال پایداری یمنی‌ها شکست نظامی و سیاسی سعودی‌ها را ثابت کرد» افزود: در خصوص عملیات‌های نظامیانمان در رسانه‌ها سخن نگفته ایم و نیازمند این نیستیم که برای استدلال‌های نادرست و ادعا‌های باطلی که درباره اهداف و زمان عملیات‌های ما مطرح می‌شود، منتظر بمانیم.

پیش از این روزنامه سعودی عکاظ مدعی شده بود که انصارالله یمن در زمان سحر امروز، دوشنبه، با موشک بالستیک شهر طائف نزدیک شهر مکه مکرمه در غرب عربستان را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بروسلی
۱۴:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مخازن پلایشگاه ها رو بزنید باقیش حله
ضمنا کاخ آل سعود رو فراموش نکنید
یه منطقه هست سمت دریای سرخ جنب دریا هم املاک سعودی خاصی هست توش هم کلی مرکز نظامی دریایی هم کلی مناطق مهم نفتی و خاص و هم کلی مراکز گردشگری ویژه دو تا بمب با پهباد بندازید روش کلا عربستان فیتله رو پایین می کشه.
یه رودخونه دست ساز هم هست که عربستان می خواد باهاش نفت رو این شکلی جابجا کنه برسونه پشت سرش دریای سرخ ولی انگار هنوز تکمیل نشده یه جوری می خواد مسیر دریایی ایجاد کنه چجوری این همه سال مسکوت مونده خودش سواله
در ثانی فعلا روی امارات تمرکز کنید چون این نابود بشه کل مجموعه عربستان هم به مشکل بر می خوره چند تا برجش رو بزنید موشکه فهم که نداره حالا به چند تا برج هم بخوره تلافی کشته های مظلومتون در میاد حداقل مردم این کشورها هم بلند می شوند برای جلوگیری از جنگ بیشتر. امارات یه جزیره هم داره که مال ایران بوده توسط انگلیس دزدیده و کلی نفت و گاز ازش می کشه بیرون بزنیدش چند لوله و مخزنش در جزیره مشخصه کلی روی جنگ تاثیر داره
بهشون برسونید این مطالب رو
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
بزنید این وهابی های کثیف آل سعود را دمتون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید صاف بشه تا دنیا آروم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به امید اینکه گردن این سعودی نیز در مکه زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط ضربات موثر و کاری به شریانهای نفتی آل سقوط موثر خواهد بود . اگر پالایشگاهها و شریانهای نفتی عربستان و امارات مورد اصابتهای پیاپی قرار گیرد آنها مجبور به پایان دادن به تجاوزات خود در یمن خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر رزمندگان یمن باد .
آخرین اخبار