رشد کمک‌های مردم کرمان در جشن نیکوکاری

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: این نهاد در کرمان سال گذشته رتبه نخست جشن نیکوکاری را در کشور کسب کرد.

رشد کمک‌های مردم کرمان در جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سهراب روستایی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: با اشاره به اینکه سال گذشته ۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری این استان جمع آوری شده است افزود: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده ۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه رتبه این نهاد در جشن نیکوکاری در سال گذشته ۶۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است بیان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری از طریق مراکز نیکوکاری استان طی سال گذشته نیز ۲۷۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه برخلاف تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی در سال ۹۷ کمک‌های مردم استان به این نهاد ۴۰ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است افزود: کمک‌های مردم کرمان به این نهاد در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ بیشتر از میانگین کشوری بوده است.

روستایی ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر و نوع دوست استان کرمان در آیین جشن نیکوکاری و اهداء کمک‌های خود به نیازمندان افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکار این استان در برنامه‌های مختلف این نهاد بویژه جشن نیکوکاری باشیم.

انتهای پیام/س

مشارکت خوب مردم خیر و نوع دوست استان کرمان در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار