وفایی: هنگام مصدومیت دانشور آمبولانس اورژانس حضور داشت

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: هنگام مصدومیت دانشور در پیست دوچرخه، ماشین آمبولانس اورژانس حضور داشت و او را به بیمارستان اعزام کرد.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مصدومیت محمد دانشور در پیست دوچرخه سواری اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ بامداد محمد دانشور (دوچرخه سوار ماده ۲۰۰ متر) در پیست زمین خورد و آسیب دید. در تمام طول مسابقه تکنسین‌های اورژانس و پزشک یار فدراسیون پزشکی ورزشی در زمین مسابقه حضور داشتند. آمبولانس‌های اورژانس به دلیل جدید بودنشان و بلندی سقف ماشین آمبولانس نمی‌توانست در پیست حضور داشته باشد، اما موتور‌های آمبولانس در زمین حضور داشتند.

او در ادامه افزود: هنگامی که دانشور مصدوم شد برای این که ماشین آمبولانس اورژانس مسابقه را ترک نکند از سازمان اورژانس درخواست ماشین کردند و دانشور با یک ماشین دیگر به بیمارستان اعزام شد. اما عده‌ای قصد دارند با غرض ورزی برای دوچرخه سواری حاشیه ایجاد کنند.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری تصریح کرد: ما پیش از سال ۹۸ تقویم مسابقات دوچرخه سواری را بر روی سایت فدراسیون قرار دادیم و اکنون نیز طبق همان برنامه پیش می‌رویم. امیدوارم با توجه به تلاش‌هایی که انجام می‌شود اتفاقات خوبی برای دوچرخه سواری ایران  رخ دهد.


بیشتر بخوانید:

پرتوآذر در برابر بهترین‌های دنیا گل کاشت

بانوی دوچرخه سواری ایران باز هم اسیر بدشانسی شد

مرحله نخست لیگ پیست جوانان پایان یافت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار