نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بسیج عشایری باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کند/شجاعت و صلابت ویژگی بارز عشایر

بسیج عشایری باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کند/شجاعت و صلابت ویژگی بارز عشایرآیت الله شاهچراغی گفت: عشایر همیشه در اموری مانند جنگ خوش درخشیده اند و همیشه آن‌ها در شجاعت و صلابت مشهور بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از اعضای بسیج عشایری استان با اشاره به ولادت حضرت امام حسن علیه السلام گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم با صفات امام حسین (ع) آشنا شویم و به ایشان اقتدا کنیم.

وی تصریح کرد: عشایر همیشه در اموری مانند جنگ خوش درخشیده اند و همیشه آن‌ها در شجاعت و صلابت مشهور بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های مردم عشایر استان و به خصوص عشایر مهدیشهر اظهار داشت: شما عشایر باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنید، چون خیر دنیا و آخرت در کمک رسانی به مردم آسیب دیده است.

آیت الله شاهچراغی افزود: عشایر باید تلاش کنند همچون جبهه‌های دیگر در حوزه فرهنگی نیز حضور داشته باشند و در این حوزه باید تلاش بیشتری شود.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: آنچه بسیج را بالا برده اخلاص بوده و شما باید به اخلاص و دعا و نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشید.

سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری استان سمنان در این دیدار گفت: از جمله کار‌هایی که در سال ۹۷ انجام شده سرکشی به خانواده‌های شهدا و برگزاری اردو‌های جهادی به مناطق مختلف استان در جهت مبارزه با بیماری‌های دام و انسان بوده است.

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج عشایری در سال ۹۸ تصریح کرد: از جمله اهداف ما در سال ۹۸ محرومیت زدایی و رونق تولیدات عشایری است.

سعیدی با اشاره به سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور اظهار داشت: در جریان سیل اخیر در کشور عشایر استان بیش از ۵۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کرده اند که از این میزان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای عشایر مهدیشهر بوده است.

انتهای پیام / گ 

دیدار جمعی از اعضای بسیج عشایری استان سمنان با آیت  الله شاهچراغی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار