نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:

مسئولان باید جدی‌تر از گذشته بر بازار و عرضه کالا نظارت داشته باشند

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسولان باید جدی‌تر از گذشته بر بازار و عرضه کالا نظارت داشته باشند و نباید در این حوزه به مردم اجحاف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری سنندج گفت: ماه رمضان فرصتی است که خداوند برای انسان‌ها قرار داده و باید به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کرد.

به گفته وی، ماه رمضان دارای شب‌های عظیم قدر است که عبادت در آن برابر با هزار ماه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ماه رمضان میدان و صحنه مسابقه‌ای برای انسان‌هاست که انجام هر کار خیر درآن چندین برابر سایر ماه‌ها ثواب دارد و مردم در این ماه با اطاعت با سایرین رقابت می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: شرایط امروز بسیار سخت است، اما نباید مسؤولیت همه مشکلات را متوجه آمریکا کنیم چرا که مقصر بخشی از مشکلات خود ما هستیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: امریکا امروز در کار خود مانده است و وضعیت اقتصادی و نظامی دگرگونی پیدا کرده و از درون پوسیده است که تنها برای نجات خودش تلاش می‌کند.

حسینی‌شاهرودی در ادامه خواستار توجه جدی مسئوولان به رفع مشکلات استان شد و افزود: رفع مشکلات نیاز به بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی است که در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران باید به صورت جدی با افراد سودجو و محتکر کالا‌های اساسی مردم برخورد شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: مشکلات اقتصادی به مردم فشار می‌آورد لذا باید با ساز و کار‌های مناسب ضمن نظارت بر بازار به درستی وضعیت را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی گفت: مسولان باید جدی‌تر از گذشته بر بازار و عرضه کالا نظارت داشته باشند و نباید در این حوزه به مردم اجحاف شود.

وی خواستار ممانعت از احتکار کالا در شرایط اقتصادی کنونی شد و افزود: کسانی که اقدام به این کار می‌کنند در واقع به جنگ روانی دشمن دامن می‌زنند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان بر انجام کار‌های ماندگار و سودمند برای مردم تاکید کرد و یادآور شد: برخی از شرایطی که در کشور ایجاد شده ناشی از عملکرد ضعیف ما و مدیریت‌های ناصحیح است.

آیت الله حسینی شاهرودی خواستار آینده نگری در امور توسعه شد و گفت: باید بر اساس ظرفیت‌ها و محدودیت‌های هر شهرستانی برای توسعه آن برنامه ریزی و گام برداشت.

انتهای پیام/ع

مسئولان باید جدی‌تر از گذشته بر بازار و عرضه کالا نظارت داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.