ضرورت حذف نقاط حادثه خیر ترافیکی در آمل

فرمانده انتظامی آمل از ضرورت حذف ۱۰ نقطه گره کور ترافیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه ضرورت حذف ۱۰ نقطه حادثه ساز که باعث گره ترافیکی نیز می‌شود در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و تصویب شد گفت: لازم است این طرح توسط دیگر دستگاه‌های متولی و مسئول عملیاتی واجرایی شود.

وی در دومین جلسه قرارگاه فرعی کاهش تصادفات در شهر‌های مازندران در محل فرماندهی شهرستان آمل برگزار شد، گفت: وضعیت معضل از سوی نمایشگاه داران در بلوار خلبان شهید منفرد نیاکی، آزادگان و مسیر‌های منتهی میدان قائم  به عنوان بیشترین چالش ترافیکی در سطح شهر آمل در چند سال اخیر تبدیل شده است.

وی افزود: البته در کمتر از یکسال گذشته ۳ هزار و ۴۲۲ مورد تذکر و برخورد جدی با صاحبان نمایشگاه داران خودرو در مسیر‌های مختلف شهری نسبت به ساماندهی وضعیت خود و نیز پارک نکردن خودرو در کنار بلوار و پیاده رو  داده شده است.

وی با بیان اینکه به طور دائم امکان حضور پلیس درهمه مسیر‌های شهری با توجه به امکانات و نیز درخواست‌های مختلف ترافیکی در سطح شهر وجود ندارد گفت: برای بهبود این وضعیت نمایشگاه داران خودرو باید همکاری وتعامل خوبی داشته باشند، تا برخورد‌های قهری با آنان اعمال نشود.

وی همچنین با اشاره به کاهش قابل توجه تصادف‌های جرحی دوماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال در سطح شهر‌های حوزه استحفاظی شهرستان آمل گفت: تصادف فوتی دردوماه گذشته در سطح شهر‌ها خوشبختانه ثبت نشده وتعداد تصادفات منجر به آسیب دیدن افراد نیز به میزان ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی، افزود: در دو ماه گذشته و در ۳ مرحله اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران مختلف ودارای مشکل، تعداد ۴۹ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.
انتهای پیام/س
 


ضرورت حذف ۱۰ نقطه گره کورترافیکی در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار