بهره برداری از استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهرستان خوی تا پایان سال ۹۹

وزیر ورزش جوانان در خوی گفت:استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهرستان خوی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امروز وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سالن ورزشی زورخانه پوریای، ولی در خوی گفت: با پیگیری‌های مسئولان این شهرستان برای اتمام استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری خوی که از یک سال پیش اجرای ساخت آن شروع شده تلاش خواهیم کرد این پروژه را تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسانیم.
 
 مسعود سلطانی فر در ادامه با بیان اینکه خوشحالیم در سفر امروز به استان آذربایجان‌غربی، سالن ورزشی فیرورق را که سال‌ها راکد بود و سالن تیراندازی را افتتاح کردیم تا جوانان این منطقه و شهرستان از آن‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش ما برای بهبود وتوسعه زیرساخت‌ها در استان آذربایجان غربی است، گفت:خوشبختانه در این زمینه خبر‌های خوب از رشد وتوسعه ورزش به ما میرسد و در این زمینه تلاش ما این است که قدم‌های خوبی برای ورزشکارانی که در این استان افتخار آفریدند برداریم.

مسعود سلطانی فر با اشاره به اینکه هدف ما اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام این استان است، افزود:افتتاح زورخانه پوریای، ولی امروز برای پهلوانان و ورزشکاران این شهرستان اتفاق مبارکی است.

نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح سالن ورزشی زورخانه پوریای، ولی بعد از خیر مقدم گویی اظهارداشت: امروز خوشحالیم که در خدمت وزیر محترم ورزش و جوانان هستیم که اولین وزیر ورزش می‌باشد که به شهرستان خوی سفر می‌کند.
 
وی در ادامه خطاب به وزیر ورزش گفت: شهرستان خوی دومین شهر استان آذربایجان غربی است و از لحاظ قدمت اولین شهر استان به حساب می‌آید.
 
کبیری اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان خوی دارای ۶ شهر می‌باشد و در کل شهرستان میان جوانان ورزشکار پتانسیل‌های خوبی در تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد ودر طی سال‌های گذشته ورزش کاران زیادی از این شهرستان تا مقام اول تا سوم کشوری پیشرفت داشته اند لذا خواسته ما به عنوان نماینده مردم این است که برای پیشرفت ورزش در این شهرستان، برای تک تک ۶ شهر، شهرستان یک مجموعه ورزشی مستقل احداث شود.
 
کبیری همچنین گفت: در شهرستان خوی ظرفیت‌های ورزشی متعدد میان بانوان وجود دارد درخواست ما این است که در این زمینه یک مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان این شهرستان در شان و منزلت آنان احداث شود.
 
انتهای پیام/م

 

سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.