۶۲۳۳ بازید بهداشتی ماه رمضان در سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۶ هزار و ۲۳۳ بازدید بهداشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

۶۲۳۳ بازید بهداشتی ماه رمضان در سیستان و بلوچستان انجام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر سیدمهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان با حضور ۸۲ بازرس در قالب ۴۱ تیم در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه درحال انجام است.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشتی سیستان و بلوچستان از هفت هزار و ۳۰۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این طرح درحال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به افزایش خرید زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان بخشی از فعالیت بازرسان بررسی وضعیت قنادی هاست.

وی افزود: همچنین اغذیه فروشی ها، محل‌های فروش حلیم، شله زرد و آش با دقت بررسی می‌شود تا نکات بهداشتی را رعایت کرده باشند.

طباطبایی بازدید از ۳۰۸ قنادی، هشت هزار و ۲۳۰ کلرسنجی آب و معدوم سازی ۲ هزار ۳۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را از جمله اقدامات این طرح در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سامانه ۱۹۰ برای مدیریت و نظارت مردمی ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار است که با هدف رسیدگی به تخلف‌های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی، پاسخگویی به شکایت‌های مردمی ارزیابی سریع از بهداشت محیط راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ع

طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان

برچسب ها: رمضان 98 ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار