عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در چابهار:

مشکل تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد گفت:مشکل تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد.

مشکل تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فرامرز مداح، عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در جلسه‌ای که در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی روند حمل کالا‌های اساسی از بندر چابهار تشکیل شد گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد که تحت نظارت دقیق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.

 فرامرز مداح، در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی جهت تامین کامیون جهت حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد افزود: در کنار زحمات و تلاش رانندگان جهت حمل کالا از بندر چابهار، بررسی و برطرف کردن مواردی از قبیل پرداخت به موقع کرایه حمل، تامین سوخت مورد نیاز، ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای رانندگان و کاهش زمان تشریفات اداری مربوط به بارگیری و حمل کالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به لزوم بهینه سازی فرآیند نوبت دهی و بارگیری کالا‌های اساسی از بندر چابهار، گفت: از طریق تعامل با سایر دستگاه‌های ذیربط، به دنبال تسریع در روند بارگیری و حمل کالا از این بندر استراتژیک اقیانوسی هستیم.

خانقائی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶ هزار بارنامه جهت حمل کالا‌های اساسی از بندر چابهار صادر شده است و در حال حاضر نیز حمل شکر خام از بندر چابهار به سمت کارخانجات فرآوری شکر در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری در سطح کشور وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار