اعزام هزار و ۵۰۰ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی در تابستان

یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر گیلانی تابستان امسال به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه تابستان امسال در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال دومین سال اعزام تابستانی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است، افزود: این دانش آموزان با ۳۰ دستگاه اتوبوس و در سفری ۳ روزه از مناطق بازی دراز، سرپل ذهاب و قصر شیرین در کرمانشاه دیدن می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف بسیج دانش آ موزی در تابستان امسال اظهار داشت: اردوی سه روزه یاوران ولایت با حضور ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه نیز برپا می‌شود که اقدامی نمادین در واگذاری مسئولیت پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مدارس به دانش آموزان است.

جهان آرای با اشاره به اجرای طرح "بهنام محمدی" که با مشارکت نهاد مدرسه، خانواده‌ها و مسجد اجرا می‌شود، گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح نخستین بار با مشارکت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۸ اردوی ۲ روزه ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

وی اردو‌های جهادی را از دیگر برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و سپاه دانست و تصریح کرد: در این برنامه دانش آموزان در تابستان به صورت رایگان مدارس را رنگ آمیزی و مرمت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برنامه اعزام دانش آموزان گیلانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.